Als Belg zou men er stil van worden. De Spaanse regering die een drastische belastinghervorming doorvoert en de belastingtarieven aanzienlijk verlaagt. In België kunnen wij daar alleen maar van dromen. In elk geval na enkele maanden in conclaaf is men in België ook geland en heeft Bart de Wever nog net het vliegtuig gehaald naar China om Antwerpen te promoten …



